Blijven gesealde laserjet inktcartridges goed?

Kan het kwaad om drie, per stuk gesealde laserjet cartridges, te kopen, maar de tweede pas na een jaar te gebruiken (en dan pas uit de verpakking te halen)? Of kan ik beter wanneer de eerste op is, dan pas een tweede halen?

In bulk kopen is voordeliger maar heb de overige cartridges pas na een paar maanden nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja hoor, zolang de cartridges nog steeds in de gesealde verpakking zitten zijn ze zelfs jaren te bewaren.