Mijn Asus Notebook laadt niet meer op, nieuwe adapter helpt niet, lijkt niet in gaatje te passen maar is echt de goede. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je de adapter er niet op kunt aansluiten, neem ik aan dat het dan toch niet de goede is. Je hebt de adapter zeker via een internetwinkel besteld, of niet soms? Anders kun je met je laptop naar een computerzaak in je buurt gaan en daar navragen. Ik denk dat je dan sneller een antwoord hebt, dan wanneer je op een antwoord hier op dit forum moet wachten. Niemand kan zien welke adapter je hebt.