Hoe gebruik je een touchscreen als je geen vingers heb?

Als er ook geen pen beschikbaar is, wat is er dan als alternatief om bv je gsm te bedienen?
Hoe kan je bv zelf een pen maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Antwoorden (3)

Een touchscreen reageert op iedere contact met de huid. Mis je je vingers, dan heb je waarschijnlijk nog wel een stompje, of een ander uitstekend stukje lichaam.
Je zou het touchscreen zelfs het je neus kunnen bedienen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is waar! .. Ik heb "plaats reactie" met mijn neus aangeraakt;)
Waarschijnlijk met hun mond, of met de spraakaanpassing, die ook reageert op je stem. Ook voor deze mensen worden er oplossingen en aanpassingen bedacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Er zijn pennen speciaal bedoeld voor touchscreen (bijvoorbeeld standaard bij de Samsung Note of Note 2), deze pennen zijn in de winkel gewoon te kopen.
2. Je kunt de touchscreen met een hoekje van je hand (huid) bedienen.
3. Hoe gebruik je een gewone computer of telefoon, zo gebruik je ook een touchscreen.