Bestaat er een soort van speaker die je op je laptop kunt plakken, als een sticker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, luidsprekers hebben altijd volume nodig om een goed geluid te produceren. Veel fabrikanten proberen luidsprekers wel kleiner te maken, maar dit gaat altijd ten koste van de kwaliteit, vooral van de lage tonen/bassen. Een sticker heeft te weinig ruimte om überhaupt geluid te kunnen produceren. De mogelijkheden worden begrenst door de fysieke mogelijkheden en die kun je niet wijzigen door elektronica of andere technische ontwikkelingen.

Het beste antwoord

Nee, die bestaat (nog) niet, zo plat kunnen ze ze nog niet maken of je moet bedoelen dat er nog het één en ander aan vast zit zoals bijv in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1-tDVlj7Nlc al gaat het daar om een zogenaamde vibration speaker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Indien je ook wenst dat deze speaker het geluid vanuit de computer zal versturen; nee. Hiervoor zal hij verbonden moeten zijn met de geluidskaart en voldoet een speakersticker niet.