Ik heb laatst windows 8 op mijn laptop geïnstalleerd en alles werkt gewoon goed, behalve een deel van mijn fn toetsen, hoe kan dit?

Ik heb zelf al gezocht naar desbetreffende drivers, maar dit heeft niet gewerkt. Het gaat om o.a. de toets om volume harder en zachter te zetten, maar ook de play/pauze knoppen om muziek af te spelen werken niet. Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen?
Mijn laptop is een Asus k72jr.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De fn toetsen worden door een driver of programma van de fabrikant geactiveerd, dus niet door Microsoft Windows 8.
Op de ASUS support site zijn voor de K72jr geen drivers beschikbaar om dit geschikt te maken voor Windows 8, wel voor Windows 7.
Misschien wordt er in de toekomst een nieuwe driver of utility uitgebracht voor Windows 8.
Je kunt er een mailtje aan wagen naar ASUS support: http://support.asus.com/contactus.aspx?SLanguage=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou eens kunnen zoeken op het internet naar het programma "DriverEasy".Dit tooltje installeer je op de laptop en laat je de laptop scannen naar de ontbrekende drivers.Het programma kan de driver(s) downloaden die er ontbreken.Op deze manier heb ik zelf ook mijn eigen laptop goed aan de praat gekregen en meerdere apparaten.