Ik heb een 16GB usb-stick. Na een een poging de stick te formateren ziet windows 7 nog maar 4GB. Hoe los ik dit op?

Ik wilde de disk formatteren. Na enkele seconde crashte de formateerwizard al. Sindsdien nog maar 4GB zichtbaar in windows 7!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Probeer het eens met dit gratis progje:

http://download.chip.eu/nl/USB-Disk-Storage-Format-Tool_807252.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je kunt proberen is het formateren via opdrachtprompt. Ga als volgt te werk: Klik op strart> zoek naar cmd.exe en druk op enter (zorg dat je de schijfletter van je usb-stick weet (a: b: c: d: e: etc.)) > typ format [Schijfletter met ':' erachter zonder spaties (bijv. Format e:) > druk op enter bevestig en wacht, je usb wordt nu geformatteerd.
Succes!