Kan ik alle soorten USB CD/DVD drive gebruiken voor de MacBook retina?

Ik heb een MacBook pro. Nu heeft deze geen cd speler dus moet ik er een aanschaffen die via USB gaat. Nu heeft Apple zelf een de Usb super drive, maar zijn andere merken ook te gebruiken op de MacBook, of pakt hij dit niet? Want van andere merken zijn ze nl. Veel goedkoper..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je hebt USB 2.0 en USB 3.0, even controleren of je CD/DVD USB 3.0 is of USB 2.0

Beide kan de MacBook retina aan, maar ik advies je om USB 3.0 CD/DVD drive te nemen.

Alle soorten kun je gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja hoor geen enkel probleem
capthavoc
11 jaar geleden
Andere cd drivers kun je gebruiken, als er maar op de doos staat dat het mac compatibel is.