als ik op facebook instel dat alleen vrienden mij kunnen opzoeken kunnen andere mensen mij dan écht niet vinden op facebook en google?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik begrijp niet goed welke instelling je nu bedoelt maar als je rechts van Startpagina op het slotje klikt kun je precies zien wat je instelt en wie wat kan zien. Er wordt ook goed uitgelegd hoe het zit.

Als je echt precies instelt wat je zegt dan kunnen alleen vrienden jouw pagina bekijken en kan niemand jou verder benaderen. Vaak zien ze nog wel je profielfoto als ze jouw naam zoeken. Als je dat ook niet wil moet je niet je echte naam en een herkenbare foto gebruiken.

Toegevoegd na 48 seconden:
Verder kun je zelf zien wat niet-vrienden kunnen zien van jou als je eerst uitlogt via het 'bloemetje' rechts van dat slotje bovenaan en klikt op afmelden en dan ga je zoeken op jouw naam.