Mijn router doet t af en toe niet. Wat is er aan de hand

Mijn router lijkt er meerdere keren per dag mee te stoppen. Als ik de stekker eruit haal en er weer in doe, doet ie het weer. Alle lampjes branden normaal. Wat kan er aan de hand zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Soms kunnen routers gestoord worden door elektronische apparatuur in de onmiddellijke omgeving: bijv. draagbare telefoons,...
Contoleer dit even.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe controleer je dit dan? Bovendien, natuurlijk heb ik een mobiele telefoon in de buurt, deze zou juist gebruik moeten kunnen maken van dit wifi netwerk