Waarom krijg ik geen beeld bij opstarten van mijn pc?

wanner mijn pc opstarten krijg ik "No Signal’ op de beeldscherm te zien.
wat heb ik gedaan:
-andere videokaart ook zelfde melding
-andere beeldscherm ook zelfde melding
-ik kan niet via Veilige Modus te komen
Wat kan het zijn?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

het kan de kabel zijn die je computer en het beeldscherm verbind
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Achter jou beeldscherm, of in de pc zit de kabel niet goed vast. Check dat eventjes. Waarschijnlijk ligt daar het probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de kabel gecheckt ,hij zit vast
Ik heb dit probleem gehad en toen bleek mijn moederbord kapot te zijn. Dus misschien dat daar het probleem ligt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kleine toevoeging : Probeer even al de stroom van je computer af te halen, dus niet alleen uitzetten maar ook uit het stopcontact. 5 minuten zo laten staan, dan alles weer aansluiten en opnieuw proberen. Dit kan soms helpen, maar hielp bij mij in dat geval natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zit te denken aan de voeding ,maar ik heb geen andere voeding om te testen