Kan deze PC (Specs in beschrijving) de onderstaande games spelen op minimun medium settings en 30 FPS?

Processor: AMD Llano A6-3500 TripleCore 2,1GHz
Graphics card: AMD Radeon HD6530D 1GB
Motherboard: MSI A55M-P33
Memory Card: GB DDR3 Corsair (If memory card isn't the right word; Im not English or American )
Hard Drive: 1000 GB SataIII Harddrive
OS: Windows 7 Home Premium

Games:

MW3 (At least Medium)
Minecraft (Render distance: Normal, Smooth Lightning: On)
Far Cry 3: (At least Medium)
Lotro: (At least Medium)
Battlefield 3: (At least Medium)

And everything on at least 30 FPS if not, please tell me how many FPS i would have then or what settings i need to put on for 30 FPS, if you don't understand any of this info above, please leave a comment and i'll see if i can answer your question. Thanks for reading!

-MobiW

(In Engels geschreven sorry, dit is van mijn Curse post: http://www.curse.com/forums/curse-general-discussion/general-discussion/156292-can-this-pc-specs-in-de-thread-run-the-games-also#c2)

Toegevoegd na 3 uur:
Nieuwe specs, aangezien de bovenstaande volgens MrTomaatje niet genoeg zijn!
Processor: AMD FX-4100 3.60GHz
Geheugen: 8 GB Intern geheugen (Kan geüpgrade worden naar 16 GB)
Harde schijf: 500 GB Harde schijf ruimte (Upgrade mogenlijk naar 1 TB)
Nvidia GTX 650Ti 1 GB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ja het kan wel maar misschien krijg je een beetje lagg.
Je kan ze er niet allemaal op zetten want dan word hij sloom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Als je lag krijgt is de framerate geen 30 FPS, van meerdere games op een pc zetten wordt een pc niet sloom.
Nee, je grafische kaart komt tekort. Je hebt ook helemaal geen echte videokaart in dat systeem zitten, alleen een in de CPU gebakken GPU.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, de grafische kaart is niet goed genoeg, maar het gedeelte 'alleen een in de CPU gebakken GPU.' snap ik niet. Bedankt voor het antwoorden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuwe specs, aangezien de bovenstaande volgens MrTomaatje niet genoeg zijn!
Processor: AMD FX-4100 3.60GHz
Geheugen: 8 GB Intern geheugen (Kan geüpgrade worden naar 16 GB)
Harde schijf: 500 GB Harde schijf ruimte (Upgrade mogenlijk naar 1 TB)
Nvidia GTX 650Ti 1 GB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal beter lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/2785/8/test-vijf-gtx-650-ti-videokaarten-battlefield-3.html
De pc die je wilt kopen komt zeker bij gamepc.nl vandaan? Vind zelf dat dit bedrijf qua prijs/kwaliteit erg beneden pijl zit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, hij komt van GamePC.nl, ik zelf heb al veel producten daar vandaan, en ik ben erg tevreden. Het is alleen; Ik heb niet veel geld en ben niet bekend met AMD processoren en Grafische kaarten. Vandaar deze vraag. En ik heb over het internet gezocht en dit is en blijft, de beste. Het kan beter maar dan moet ik de pc zelf in elkaar zetten. Maar alsnog, wat wil je antwoorden met deze opmerking?