waarom kan mijn pc mijn nieuwe video kaart niet vinden?

Hallo,

Ik heb 1 dag geleden een nieuwe video kaart gekocht en die heb ik in mijn pc gedaan maar als ik mijn pc aan wil doen krijg ik ongeveer 1 min of 2 min
geen beeld! en als ik dan weer beeld heb ben ik in windows 7 menu maar dan kan hij mijn video kaart niet vinden ik heb ook al geprobeerd games uit te proberen maar dan krijg ik een melding dat er geen video kaart in zit!
het merk van mijn video kaart is asus HD 7770 directcu top

en het is GDDR5 en mijn vorige had GDDR3 maakt dat wat uit?
Er staat ook op windows 8 Ready ik ga er van uit dat ze niet bedoelen van dat ik er windows 8 op moet toch?

ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijke kunnen helpen!! :)
gr,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dus je krijgt uiteindelijk wel beeld ? of moet je dan overschakelen kabel wisselen ?
Heeft je moederbord ook een interne kaart ? wellicht is deze in bios terug gezet nadat je de oude kaart er uit hebt gehaald ?
kijk even in je bios optie of je daar de keuze hebt tussen een internal video of en external video kaart
en zet deze op external en reboot dan eens ik wil je wel helpen even tueel met teamviewer zie PM?
capthavoc