Wie weet waar ik een laptop van 17"-18" het goedkoopst kan vinden? Het liefst onder EUR 400. D

Toegevoegd na 32 seconden:
Dank!

11 jaar geleden
in: Hardware
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Gaf dit net als antwoord, had reactie moeten zijn. Vind dit altijd van die rare vragen.
Er zijn zo veeeeeeeel laptops in dat formaat.
Is dat het enige wat belangrijk is?
Wouter2011
11 jaar geleden
In de huidige economische situatie is de prijs heel belangrijk :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nee het geeft niet dat je er (maar) €400 voor wilt betalen, waar het mij om gaat is wat die flaptop nog meer moet kunnen. €400,- is een hoop geld vind ik :-) Is alleen het formaat van het scherm belangrijk? Dat bedoel ik. Maakt het je verder niet uit wat voor andere specificaties die flaptop heeft.
Wouter2011
11 jaar geleden
De laptop heb ik nodig om te mailen, te internetten, te werken met Word en Excel... Dus het scherm is idd het belangrijkst ivm oogklachten. Mijn ogen vind ik meer waard dan zelfs EUR 400 :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Heel duidelijk :-)
Ik ga eens kijken wat ik kan vinden. Tot nu toe alleen nog €399,- maar daar komt dan nog bezorgkosten bij dus...
Wouter2011
11 jaar geleden
Dank! De bezorgkosten zijn niet nodig. In Amsterdam kan ik een laptop zelf ophalen :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb nu zo'n beetje alle grote sites gehad :-(
Laptopshop, Centralpoint, Mycom, kieskeurig...allemaal €399 of meer.
Wouter2011
11 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik kan ook niet vinden onder EUR 399.

Het beste antwoord

Bij Wehkamp is de Packard Bell laptop nog 20 euro goedkoper:

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/laptops/packard-bell-easynote-te11bz-1145nl8-laptop/C31_6F4_6F4_747257/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruikte: http://www.laptopplus.nl/product-details/17-inch-hp-nx9420-core-2-duo-notebook/1024039/

nieuw:

€449

http://www.bol.com/nl/p/toshiba-satellite-c870-192-laptop/9200000009408310/?Referrer=ADVNLGSH00202100099

of

€399

http://www.bol.com/nl/p/packard-bell-easynote-le11bz-1145nl8-laptop/9000000012739481/

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan nog op marktplaats kijken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PS: Ik heb niet op marktplaats gekeken