Kan ik mijn Logitech G330 headset gebruiken met de Xbox 360?

Kan ik hem inpluggen en met andere personen praten via de Xbox?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Nee. Jouw headset heeft geen speciale Xbox 360 aansluiting. Die aansluiting kan in de controller. Wat je wel kunt doen als je Kinect hebt via de Kinect-microfoon praten.
Xbox 360 Guide (zilveren knop) --> preferences --> voice
Use Kinect 360 mic

Je kunt het geluid wel door je headset heen laten gaan (om het zo te noemen) door
je headset in de tv te pluggen (als je tv die aansluiting heeft (meestal wel)).