Is een Nvidia GeForce GT630M 1024mb goed voor gamen?

Ik ben op zoek naar een pc die goed kan gamen. Ik heb bij bcc deze gevonden http://www.bcc.nl/acer-53214g50m.html#longDescription
En deze heeft als videokaart een GeForce GT630M 1024MB. Ik vroeg me af of deze goed is voor games als Battlefield. Hiermee bedoel ik het goede 3D gaming. World of Warcraft en Lord of The Rings Online, Black Ops. (en dan wel dat e multiplayer het fantastisch doet ;)

Ik hoop hier gauw een antwoord op te krijgen.

Groetjes,
mo3tazz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wil gamen is een desktop aan te raden, je kan dan voor het zelfde geld dubbele prestaties krijgen. Uitbreiden kan later dan ook nog, met een laptop niet,

Het beste antwoord

Battlefield 3 gaat op lage framerate op low-settings met die kaart. Een 640M zou al beter zijn, dan kan je op +40fps op laag en +30fps op medium spelen.

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-630M.63761.0.html
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-640M.71579.0.html

(Naar beneden scrollen voor de games, low 40 betekent 40fps op low settings)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb zelf de GT540M 1GB, ik speel er Battlefield 3 op met medium graphics. Een klasgenoot heeft dezelfde als jou en draaid BF3 op high. Dus naar mijn mening is de GT630M goed voor gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het een goede kaart, ik heb er ook over gedacht om die te kopen, maar ik heb voor deze gekozen: AMD XFX HD7770 Double Dissipation Edition, 1GB, GDDR5, PCI-e 3.x 16x.
Dit is een van de eerste redelijk betaalbare videokaarten met 1ghz, daarom heb ik voor deze gekozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je op een laptop wilt gamen maar niet veel geld wilt uitgeven, is de HP een goede keuze. In de processor zit er een videokaart en er zit een aparte videokaart die samenwerken (Crossfire). Dit zorgt voor een grote boost in gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet HP specifiek, en ook niet altijd zo voor HP. Als er een Intel CPU en een AMD GPU inzitten werkt dit niet. Het is alleen bij een AMD CPU+GPU + AMD videokaart.