Is het moeilijk een harde schijf te vervangen?

Ik wil nog nie de hele pc vervangen, maar de harde schijf geeft problemen (BSOD screens).Wat kost een redelijke harde schijf ongeveer en wat moet je doen graag stap voor stap

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Harde schrijf kost niet zoveel 500GB +- €50,-
Het inbouwen is ook niet al te moeilijk.
Inbouwen gaat zo: Zie bron !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het inbouwen van de schijf zal het probleem niet zijn.
Het andere probleem is dat het besturingssysteem misschien opnieuw geïnstalleerd moet worden.
Als je dit nog nooit gedaan hebt wordt het een stuk lastiger en tijdrovend.
Kijk dus eerst welke schijf je gaat vervangen, is het de systeemschijf heb je begeleiding nodig.