Mijn toetsenbord schrijft niet alle letters die ik wil. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Als ik in internet explorer typ, gebeurt het regelmatig dat mijn letters niet allemaal worden getypt.
Als ik véél trager typ, lukt het wel.
Ik dacht eerst dat er vuil onder mijn toetsen zat, maar dat is niet het geval.
Als ik in 'word' typ, wordt alles getypt wat ik schrijf.
Heeft hier iemand mss een antwoord op?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (4)

Neen, daar is geen logische verklaring voor: je toetsenbord "weet" niet wanneer je op het Internet bent of dat je Word gebruikt. Toch nog maar eens goed kijken mbt schoonmaken.

Het kan ook zijn dat de inhoud van het Internet jou zo opwind, dat je te haastig typt, en daardoor "letters vergeet"!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat ik dit vroeger niet had...
Het is ineens gekomen en het ergert mij enorm.
Zou het iets met 'sterkte van verbinding' kunnen te maken hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je hebt verbinding tussen je PC, toetsenbord en Monitor of niet!
Probeer is Ctrl+shift
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internet explorer gebruikt waarschijnlijk veel geheugen waardoor het trager reageert. Download chrome als browser, snelller en beter beveiliging!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het al met een ander toetsenbord geprobeerd? Het kan zijn dat het laatste uurtje ervan heeft geslagen en je een nieuwe nodig hebt. Daarna kun je je nog afvragen of je niet beter een andere browser kan gebruiken. Dit omdat internet explorer een heel zwaar programma is. Daardoor geven veel mensen de voorkeur aan het gratis prachtprogramma chrome. Succes