Hoe kan ik zien of een nieuwe video kaart in mijn pc past?

Neem bijvoorbeeld de GeForce GT 610, 2048MB in mijn computer (intel core i5 3.1 ghz) (8 gb ram)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

in principe; als de slot past werkt ie
misschien niet op volle snelheid maar meestal is dat wel ok
dus zeg maar een pci expres x8 slot kan wel een pci x16 aan maar draait dan niet op volle toeren

ik kan me niet voorstellen dat er een kaart is die op jouw pc niet werkt.
als ie te oud is misschien niet niet geschikt voor de versie windows ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik zien wat voor pci slot ik heb ?
capthavoc
11 jaar geleden
De kast open maken en kijken wat voor slots er in zitten
vergelijk ze eventueel met plaatjes op het internet
en of de site van de fabrikant van je moederbord opzoeken en daar de gegevens vn het type moederbord of model pc invoeren en dan vind je wel wat voor kaart er in moet.