Hallo mensen, ik zou graag willen weten hoe ik de Machtigingen aan mappen of objecten ongedaan kan maken ? mvg Zx9

Ik heb een ext. schijf gekocht en stom als ik ben de machtigingen veranderd, omdat ik er als Gebruiker/Administrator niet bijstond, maar wel iedereen, maker/eigenaar en Systeem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoi! In windows verkenner op de rechtermuisknop op die map, krijg je 2 nuttige opties *1 eigenschappen *2 beveiliging. Dit moet je wel redden denk ik. Let er wel even op dat je als je "rechten" van iets aanpast dat je het vinkje bij "overnemen onderliggende mappen" aan vinkt. Helemaal als het een hele schijf is. (je kan dus gewoon ook de hoofd map selecteren "de hele drive") Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi YunooToZ, bedankt voor je antwoord, hoewel ik het nog moeilijk te begrijpen vindt, Ik had de eigenschappen van de `hele schijf`veranderd in rechtermuisknop=beveiliging, heb gisteren de hele schijf geformatteerd, en in tabblad extras de schijf laten controleren op fouten en repareren, heb net ff geprobeerd en hij speelt in ieder geval weer muziek af..mocht het alsnog niet lukken wilde ik alsnog graag gebruik maken van jou expertise Gr. Zx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb al reactie gegeven aan afzender.