Kan ik een hd 5870 in een dell t610 doen?

Ik kan voor een goed bedrag(ongeveer 100 euro) een dell t610 kopen. Er is voor de rest geen informatie over bekend(cpu, psu etc) maar daar is die 100 euro dan ook naar. Alleen heeft de computer volgens mij alleen maar x4 slots. Is het het dan nog wel de moeite waard om de computer te kopen vergeleken met mijn andere computer met q6600 en gt 440.

Toegevoegd na 42 minuten:
Kan je van het x4 slot een x16 slot maken door de achterkant weg te slijpen, zodat de videokaart er toch in kan. Op internet staan namelijk aardig wat van dat soort video's dat ze een x16 kaart in een x4 slot doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Die hd 5870 gaat niet in die Dell t610; x16 tegen x8
http://nl.hardware.info/productinfo/80462/ati-radeon-hd-5870
http://www.dell.com/us/business/p/poweredge-t610/pd

Ik zou die 100,- euro maar lekker in je zak houden. Overigens is die Dell t610 ook duur in uitbreidingsmogelijkheden en 192 Gb RAM, heb je vlgs mij, nergens voor nodig!