Waarom zegt mijn laptop wanneer ik de sims 3 wil starten dat mijn videokaart dit spel niet ondersteunt terwijl ik het gister nog gespeeld heb ?

Er staat letterlijk; Apparaat 0 kan dit spel niet starten omdat uw videokaart dit niet ondersteunt en dat ik dus naar mn hardware moet kijken. Ik heb wel een beeetje verstand van pc's maar ik heb me rot gezocht en nu snap ik er niks meer van. HELP!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Probeer:
* Via Apparaatbeheer de drivers te updaten.
* Eventueel driver verwijderen en opnieuw installeren.
* Werkt het nog niet, dan kan je Systeemherstel proberen (via Configuratiescherm); misschien ligt het bijvoorbeeld aan een Windows-update.

Succes!