Standaard neemt hij 1,7 GB van het RAM geheugen.
Zelf bevat de igp geen geheugen omdat hij geïntegreerd is in de processor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Faal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maarem, betekend dit dan ook dat ik em niet kan vervangen ;( ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij neemt geen 1,7 gb van het RAM, kijk even op internet hoe shared memory werkt. Je kunt in de bios de dedicated ram aangeven voor een geintegreerde GPU en daar kun je dus ook zien wat de huidige dedicated ram is.
guillamos heeft het niet goed.

Standaard heeft deze kaart 1024mb geheugen. In een computer geeft deze 1.7gb aan, omdat het totale mogelijke geheugen wat deze kaart gebruiken kan, 1.7gb is. Door middel van het werkgeheugen te combineren met de onboard videokaart (de Intel HD Graphics dus), wordt er 700mb werkgeheugen toegevoegd aan de onboard gfx card.

Mensen die niet zo heel erg thuis zijn in de computerwereld lezen 1.7gb videogeheugen en denken direct dat dit het daadwerkelijke videogeheugen is.

Dus :) Succes..