Waarom werkt het geluid niet meer, sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd?

Ik heb laatst Windows 7 op mijn pc geïnstalleerd, maar nu werkt het geluid niet meer. Ik heb heel veel geprobeerd met de drivers van Realtek, maar hij werkt niet. Ik krijg de melding "Er zijn geen luidsprekers of hoofdtelefoon aangesloten". De pc zegt ook dat ik HDMI audio device moet updaten, maar ik heb helemaal geen HDMI geluid. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

U moet eens zien in "Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Automatisch afspelen" waarschijnlijk zal daar een en ander niet juist staan.
Natuurlijk moet u eerst eens zien in "Configuratiescherm\Hardware en geluiden" of er wel iets aangegeven is als "Standaard".