Ik wil een game pc bouwen. Wat zijn de beste en goedkoopste onderdelen?

Mijn budget is ongeveer 350 euro.

Toegevoegd na 59 seconden:
Monitor, toetsenbord en muis hoeft niet.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik bedoel wat voor soort processor en wat voor soort grafische kaart etc.

Toegevoegd na 3 uur:
Het hoeft ook inet de beste te zijn hoor. Ik dacht zelf aan dit:

Spire CoolBox F8 SPF8B (Kast)

Hitachi Travelstar 5K750 (Harde schijf)

AsRock G41M-S3 (Moederbord)

Athlon x4 631 (Processor)

Readon HD 6570 (Grafische kaart)

Kingston KTA 4GB (geheugen)

Samsung SH-222AB (DVD-driver)

Eminent EM3105 (Toetsenbord

Logilink Laser Gaming USB ID0015 (Muis)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om minimaal normaal goede gamepc te hebben en draaien kost je wel minimaal 1000 euro. 350 euro dat is heeeeel erg weinig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hoeft ook inet de beste te zijn hoor. Ik dacht zelf aan dit: Spire CoolBox F8 SPF8B (Kast)

Hitachi Travelstar 5K750 (Harde schijf) AsRock G41M-S3 (Moederbord) Athlon x4 631 (Processor)

Readon HD 6570 (Grafische kaart) Kingston KTA 4GB (geheugen)

Samsung SH-222AB (DVD-driver) Eminent EM3105 (Toetsenbord Logilink Laser Gaming USB ID0015 (Muis)

Antwoorden (2)

Buiten een toetsenbord , monitor en muis komt er echt nog wel wat bij kijken.
Ten eerste een behuizing met voeding (voldoende vermogen).
Dan een moederbord, processor,geheugen.harde schijf en niet te vergeten een besturingssysteem.
Ook heel belangrijk voor een game-pc is de videokaart.
Deze zijn niet heel goedkoop.

Kijk maar een op de site die ik heb bijgevoegd.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel wat voor soort processor, wat voor soort grafische kaart etc.
Het is niet mogelijk om een game pc te bouwen voor 350 euro. Elke videokaart onder de 200 euro is zinloos om aan te schaffen. Je moet minimaal 500 euro ter beschikking hebben. Benodigde onderdelen zijn:
Processor
Voeding
Behuizing
Moederboard
Videokaart ( optioneel, maar noodzakelijk voor een game pc )
Werkgeheugen
Harde schijf
Optische drive ( noodzakelijk als je Windows wil installeren via cd )
Als ik jou was zou ik nog even door sparen. Ik zou zeker niks gaan kopen zonder advies van een ICTer, want het lijkt erop dat je niet veel verstand hebt van computers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een pc samengesteld ik twijfel alleen. Lees de extra uitleg maar.