Wat kan de oorzaak zijn dat mijn laptop steeds vaker vast loopt (beeldscherm en muis)?

Gebeurt steeds vaker als de laptop aan staat en er een tijdje niet op gewerkt wordt. Ook muis en touchpad niet te bedienen. Alleen op te lossen door opnieuw opstarten met de aan/uit-knop.

11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dit komt soms voor bij slechte harde schijven,
Maar kan ook een geheugenprobleem zijn.
Zorg dat je in ieder geval een backup van je gegevens hebt!
Je kunt een iso downloaden met een zogenaamde mem-test om te zien of er iets mis is met je geheugen. De memtest moet je wel uren laten draaien!!

Als je googled op memtest dan vind je er wel 1.