Hoe repareer je een kapot toetsenbord (laptop)?

Ik heb een Sony VAIO laptop waar ik dus een paswoord heb ingevoegd. Sommige toetsen van mijn toetsenbord werken niet meer, en een van die toetsen heb ik nodig om mijn paswoord in te voeren, en dat kan nu dus niet meer... Wat kan ik nu het beste doen? Want het gebeurde opeen. Eerst werkte het perfect, en 5 min later was hij ineens kapot. Kan ik het beste even wachten, of beter laten maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan mijn laptop opzetten door gebruik te maken van zo'n schermtoetsenbord

Het beste antwoord

Even wachten kan je doen. Je kunt ook heel lang wachten, maar dat heeft ook al geen zin.
Als je in je laptop wilt, kun je het beste een los USB toetsenbord aansluiten. Dan kun je je wachtwoord intikken.
En dan het toetsenbord van je laptop vervangen. Handige knutselaars doen dat zelf, je vind ze op Ebay. Anders wegbrengen, maar dat is wat duurder.
escape
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mogelijk heb je per ongeluk de taalinstelling aangepast. druk even op ctrl-shift en probeer het nog eens.

Anders sluit je even een los usb-keyboard aan.
bamibal