Ik zoek een Barcode scanner voor de pc. Liefst incl. software om de codes in de pc te voeren. Wie weet waar ik deze kan kopen?

Wil deze gaan gebruiken om barcode stickers te lezen en in te voeren bij voorkeur in een exel file.
wie heeft er goede tips waar ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Bij Conrad hebben ze verschillende barcodelezers, in verschillende prijsklassen.

Software heb je niet echt nodig. Zo'n barcodelezer doet in feite een toetsenbord na. Zodra je een code scant, doet hij alsof de code wordt ingetypt. Als je in Excel in de juiste cel staat, komt de code daar dus terecht.
bamibal