ik heb een intel core I3 processor en ik wil die in mijn laptop de HP 6735b stoppen maar die heeft een ander processor patroon ?

ik heb een intel core I3 processor en ik wil die in mijn laptop de HP 6735b stoppen maar die heeft een ander processor patroon er zit een AMD processor in maar zou ik dat patroon kunnen vervangenzodat de intel core I3 erin kan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee
Een AMD bord daar past gewoonweg geen intel CPU op
is gewoonweg niet mogelijk.
je zou eens kunnen zoeken op google

met de trefwoorden

CPU socket converter

Als ze al bestaan dan waarschijnlijk alleen voor modellen van dezelfde fabrikant (upgrade zeg maar)
en dan misschien alleen nog passende op een gewone pc ? maar laptops ???? nee
Bovendien worden deze dat waarschijnlijk alleen gebruikt om "oudere" partijen MB uit te rusten met beters CPU
en dat gebeurd dan al in de fabriek
voor particulieren ? nee
daar zit voor de fabrikanten gewoonweg geen winst in

dus NEE
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb op google naar CPU socket converter en ik vond dat ik wou bedankt

Andere antwoorden (1)

Neen, het is zelfs vaak niet mogelijk de processors van intel onderling te veranderen. Een Intel proc. op een AMD moederbord doen is ondenkbaar.