Op mijn dell m4400 doet maar 1 box het, hoe moet ik dat oplossen?

Ik geen idee hoe dit komt, soms was het al dat de rechter het niet deed maar nu is hij er helemaal mee opgehouden. weet iemand of ik wat moet downloaden etc, want heb windows 7 op een nieuwe hardeschijf geinstalleerd, waardoor ik misschien een driver mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

dat is wel mogelijk
kijk eerst eens onder
start
configuratiescherm
systeem
apparatenbeheer (link staat links bovenaan)
naar besturing voor geluid en spelletjes
staan daar ook een vraagteken of kruisje ergens ?
dan zou dat inhouden dat je driver er niet is
maar ik weet niet of je alle updates nog moet binnen halen van windows update ?
doe dat eerst eens
voordat je verder gaat want bij latere updates worden vaak ook de hardware apparaten die nu niet gezien worden wel gezien en geinstalleerd
kijk ook eens onder optionele updates ?
naar NET framework ?
ed

is de driver schijnbaar OK
dan ligt het toch aan je boxen
Misschien stekkertje kapot ?

Als je al zeg dat hij moeite er mee had
dan is er mischien toch iets aan het stekkertje beschadigd
(hopelijk niet aan je ingangen)
tip :"als je een koptelefoon hebt met passende stekkertjes kijk dan eens of je die wel aan de praat kan krijgen

Werkt deze wel dan ligt het toch aan je boxjes/stekkertjes
capthavoc