Moet ik deze kabel kopen van de turle beach headset?

Ik las een recensie op bol.com over de turle beach x12 headset daarin stond dat je een kabel nodig hebt als je in hd speelt. Ik speel op mijn xbox met een hdmi kabel maar als ik met hdmi wil blijven spelen moet ik dan die kabel kopen en waar?
Ik heb een foto van die recensie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb ook voor mijn ps3 deze headset en ik heb ook een hmdi kabel. Als het goed is zit alles in doos zelf. Want als je met een kabel eraan hebt zoals ik. Is er wel een extra kabel die je achter in je tv plugt maar die zit erbij. En een headset maakt echt niks uit of je in hd speelt of niet. Dat is de hmdi kabel.
Sorry voor de spelfouten