Mijn nieuwe laptop loopt vast Wat kan ik er aan doen?

Ik heb vrijdagavond een Hp Pavilion g6 gekocht voor € 587,34 bij de mediamarkt er zit 2 jaar garantie op.
De laptop is gisteren ineens uitgevallen en ik heb het weer uitgedaan en opgestart en nu loopt het steeds vast. Ik heb een paar keer de veilige mode gedaan en dan start het op en dan na 5 minuten loopt het weer helemaal vast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als er een kans is dat je een virus of spyware hebt binnengehaald: doe een herinstallatie van de software.
Als je heel erg zeker weet dat het niet aan de software ligt: terug naar de winkel er mee. (Je bent het apparaat dan waarschijnlijk een week of drie kwijt...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Doe eens een chkdsk vanop een windows installatieschijf. Kan je rustig bekijken of er misschien iets aan de hand is met je harddisk. Kan je dat alvast vermelden als je 'm terug gaat binnendoen voor herstelling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grote kans dat een update mislukt is. Zoek in de gebruiksaanwijzing op hoe je een factory reset/herinstallatie/recovery uitvoert. (meestal een knop als F2 of een combinatie van knoppen tijdens het opstarten indrukken).