Wat is er mis met mijn volumeregeling en hoe los ik het op?

Wanneer ik muziek luister blokkeert de volumeregeling op mijn toetsenbord. Wanneer ik het geluid uit, harder of zachter wil zetten, kan dit niet. Dan moet ik de F6 knop in drukken dan werkt hij opeens wel weer. Dit werk niet altijd. Wat moet ik hiermee doen ?

Het gaat om een Dell Inspiron Laptop.

Toegevoegd na 1 minuut:
* niet zozeer alleen muziek luisteren, maar met alle geluiden op games, Youtube, WMP etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Rechts onderaan in de taakbalk zou u een luidsprekertje moet zien. Als u daar op klikt zou u het volume moeten kunnen regelen.
Lukt dit niet dan is er een ander audio programma ingeschakeld buiten uw standaard Windows programma.
Dat zal u moeten opzoeken en daar zal u het geluid kunnen regelen.