Mijn nieuwe printer canon ip4900 print een kleur niet wat nu?

Ik heb altijd eetbare print uitgeprint met een canon ip4800, die het tot een paar weken geleden altijd deed.

Hij stopte in eens met rood printen, printkop gereinigd, maar dat hielp niet.

Nu heb ik gisteren een nieuwe printer bij bol.com besteld, geinstaleerd, en weer print hij rood als geel, de catridge is goed, daar heb ik net een nieuwe ingedaan, ik snap er helemaal niks van!

Hoe kan dit? wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het ligt aan of je er wel kleuren in hebt zitten! Als je er kleuren in hebt zitten dan moet je ff kijken of hij iets aangeeft van tekort aan wat dan ook! En als dat niet is dan moet je even naar het menu en naar instellingen en daar even rondkijken

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel of je hebt er geen rood in of je kleuren zijn niet goed genoeg misschien moet je wat duurdere kleuren kopen. Dat is waarschijnlijk wat beter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar het is toch raar dat dit bij beide printers gebeurt?