Kan ik deze pc met deze specs nog in de toekomst upgraden?

"Specs:

De voeding bedraagt 650 Watt en is van het merk coolermaster
ik zal even een overzichtelijk en kleinere lijstje voor je neerzetten hier

- AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor black edition met 3,6 GHz kloksnelheid

- Moederbord is een Asus M5A88-M met inclusief 2 usb 3.0 aansluitingen en verder heeft ie alles wat elk moederbord zou moeten hebben maar dat kun je zelf wel invullen

- Werkgeheugen bedraagt intotaal 16 GB verdeeld over 4 geheugen balkjes elk 4 GB

- 1600 GB hardeschijf opslag er zitten intotaal 3 hardeschijfen in waaronder eentje van 1 TB en twee van 335 GB alleen 1 hardeschijf is gepartioneerd waardoor het lijkt alsof er intotaal 4 inzitten maar die hardeschijf is in 2en is verdeeld je kan in elk geval het nog terugdraaien met bijv partition magic

- Videokaart is van het merk nvidia en is de GeForce GTX 550 Ti

Ik heb hem incl scherm en muis en toetsenbord voor 400€ geregeld, met mooi kastje en fans.

LET OP!:

IS hij 400 euro waard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, deze is 400 euro waard.
Ik weet niet precies wat je wilt gaan doen met je pc maar de grafische kaart is een midrange kaart maar als je geen hardcore gamer bent is deze zeker genoeg. Ook de processor voldoet aan de eisen om te internetten, HD films te kijken enz. De voeding is overkill. Maar dit is geen probleem, zeker niet als je in de toekomst nog wilt gaan upgraden. 16GB werkgeheugen is al meer als genoeg!
Deze heb je alleen nodig met photoshop. Normaal gebruik heb je genoeg aan 2 gb. Al is meer altijd aan te raden. Kan je misschien nog iets specifieker zijn over wat je gaat doen met de pc?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hardcore gamen, ik ga de videokaart ook upgrade en er een ssd bij dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is dat met die ssd's? Leuk om snel op te starten en veel geld uitgeven voor een hardeschijf.
Voor de rest, ja alles is te upgraden. Wat je er voor moet doen is afhankelijk van waar je naar toe wilt.

Antwoorden (1)

Heb je hem 2e hands gekocht ?

Volgens mij is 400 euro zeker een mooi prijs voor deze PC.
De Phenom black edition kan je ook heel makkelijk overclocken, omdat de multiplier niet gelockt is.
Hierdoor kan je hem zonder veel moeite op de 4Ghz kunnen krijgen.
Let wel op je temperatuur als je dat wilt gaan doen !!

Verder is hij mooi up to date, en upgraden kan altijd.
Werkgeheugen is een beetje "overkill", mar kan geen kwaad.

De videokaart is een mid-range kaart.
Mocht je hele zware spellen willen gaan spelen, dan zou ik deze eventueel gaan upgraden als ik jou was.
Maar dan alleen als je hele zware spellen, op volle resolutie wilt gaan spelen.
Anders voldoet deze meer dan prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij word denk ik 445 incl. Reis kosten, is hij dan nog steeds het geld waard? Mcg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker, prima prijs