Hoe krijg ik mijn LAN netwerk aan het werk?

Ik heb een Lan kastje van Twister nway switch. Die staat aan, ik heb een Lan kabel in mijn computer gedaan, en een in die van mijn broer. Ik wil dus gewoon games (warcraft, counterstrike) met hem kunnen spelen via lan. Dit werkt nog niet. We zien elkaars servers wel, maar kunnen niet joinen. heo moet het wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

je zult eerst een netwerk aan moeten maken, dit moet via een pc. is het kastje puur lan of ook verbonden met het internet? het enige wat je maar hoeft te doen om lan te kunnen spelen is het netwerk via de pc te configureren wat via het netwerkcentrum kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heeft dat kastje niks met internet of wifi te maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Configureren? Kun je misschien wat specifieker zijn?