Mijn muis dubbelklikt soms terwijl ik maar 1 keer klik?

Als ik gewoon 1 keer klik met de muis, ziet windows dit schijnbaar als dubbelklikken. Ik heb het niet altijd, maar wel vaak. Ook andere muizen proberen verhelpt het probleem niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
6.7K

Antwoorden (1)

Ga naar Configuratiescherm. Kies Hardware en Geluiden, kies Apparaten en Printers en kies daar Muis.
Dan krijg je een scherm waar je alle muisinstellingen kunt wijzigen inclusief de kliksnelheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die heb ik al op erg langzaam staan.