Is dit een goede laptop voor studenten?

Ik ben op zoek naar een goede laptop. Vooral zal ik gaan internetten, word excel gebruiken voor school maar vind het ook wel belangrijk dat je er iets meer mee zou kunnen, zoals photoshoppen ofzo. Nu ben ik deze laptop gevonden : http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-K55A-SX007V,10259,350521,333675.html?s2m_type=3&s2m_channel=70

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wat wil je ermee doen?

Toegevoegd na 21 minuten:
Hier kan je zeker mee doen wat je wilt!
Ermee gamen zou ik niet aanraden;
Maar nieuwste office pakket en FullHD/1080p films kijken gaat zeker goed lukken!

Toegevoegd na 24 minuten:
Ook voor internetten kan deze een aantal jaar mee =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Surfen op het web, gewoon programmas als word en excel. Films afspelen in liefst hd (op tv). Enz. maar geen games spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie prijs/kwaliteit trouwens ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit ook een hdmi-aansluiting op, dus op je tv aansluiten moet makkelijk lukken als je er een met hdmi hebt ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En asus heeft een goede reputatie =3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thx man, ik type dit nou via de laptop. Dank voor de info (niet dat deze doorslagevend was).

Andere antwoorden (1)

Zit een mooie 3e generatie processor in, maar misschien dat deze toch wat beter is voor wat zwaardere grafische programma's :

http://tweakers.net/pricewatch/293346/acer-aspire-5750g-2436g64mn.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hwb gegoord en gelezen dat het merk acer niet echt betrouwbaar is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel betrouwbaar, als ik eerlijk moet zijn, hebben de meeste asus laptops een betere constructie dan de meeste acer laptops maar ik ken mensen die al lang met een acer laptop werken (dan praten we over 4-5 jaar). Dus het ligt er grotendeels aan hoe jij je laptop gaat gebruiken. Als desktop vervanger is dell of asus laptop een goede keuze