Welke van de twee laptops moet ik kiezen?

http://www.campusshop.nl/product/zorgeloos_leren_laptops/80006788/asus_r704vd_ty025v_nl_17_3_i5_3210m_6gb_750gb_w7/details.aspx

Of

http://www.campusshop.nl/product/zorgeloos_leren_laptops/80006782/asus_r500vd_sx013v_nl_15_6_i5_3210m_4gb_500gb_w7/details.aspx

Ik gebruik niet al te zware games, wel photoshop cs5.1. Ben benieuwd welke van de twee videokaarten nu echt een groter vermogen heeft.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ga je er vaak mee op reis of niet? School, etc..
Want die 17,3" is echt een olifant in zowel gewicht als maat om mee te nemen. Wil je 'm puur thuis hebben, dan is dat extra ruimte aan scherm erg fijn.

Die 1GB aan grafische kaart, dat merk je echt niet. Ook niet in Photoshop en andere adobe programma's (Behalve Movie editing en after effects).

Die 6GB aan ram geheugen, das belangrijker, maar dan nog. Ook in een laptop kan je gemakkelijk en goedkoop ram geheugen bij proppen als je wilt. Kan je volledig zelf.

Ik zou jezelf de volgende vraag stellen, want dat is waar het op neer komt: Hoe mobiel moet de laptop zijn.

Mobiel zijn -> 15"
Boeit me niet -> Zie volgende vraag

Vind je een groter scherm fijner?
Ja -> 17,3"
Nee -> 15"

Qua specs zijn ze zo goed als het zelfde. Het verschil zal je amper merken.