hoe een geblokkeerde ipod touch unblocken ?

mijn zoontje was op vakantie boos en heeft de toegang"s code net zo lang verkeerd ingetypt totdat ik deze melding kreeg 'ipod is geblokkeerd , verbinding met itunes ' . Nu heb ik hem net met itunes verbonden maar itunes geeft deze melding ' itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de ipod van ... , omdat deze met een toeganscode is beveiligt , U moet de toegangscode invoeren op de ipod voordat u hem kan verbinden met itunes. Maar ik kan die toegangscode natuurlijk niet invoeren! Wat Nu ?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kan je hem alleen herstellen, dan raak je alles kwijt. En dat gaat ook via Itunes. Of als je kjan aantonen dat deze echt van jou is. Apple bellen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zo te herstellen.. LET OP JE RAAKT ALLES KWIJT!

Achtergrond

Het is belangrijk dat u het verschil tussen bijwerken en herstellen begrijpt. Het bijwerken installeert eenvoudigweg de software die de iPod aanstuurt en heeft geen invloed op de muziek en bestanden die op de schijf van de iPod zijn opgeslagen. Het herstellen wist de schijf van de iPod en herstelt de oorspronkelijke fabrieksinstellingen.

Waarschuwing: het herstellen wist alle muziek en bestanden op de iPod. Maak dus een reservekopie van alle bestanden die op de schijf van de iPod zijn bewaard. Al uw muziek, video's, podcasts, audioboeken en games kunnen op uw iPod worden teruggeladen mits u ze in de iTunes-bibliotheek hebt bewaard. Als u de Nike + iPod Sport Kit gebruikt, raadpleegt u dit document voor meer informatie.

Opmerking: raadpleeg dit artikel als u een iPod shuffle wilt herstellen.

De iPod herstellen
1.Controleer of u beschikt over een actieve internetverbinding omdat u mogelijk nieuwe versies van de iTunes- en iPod-software moet downloaden.

Toegevoegd na 6 minuten:
2.Download en installeer indien nodig de nieuwste versie van iTunes.
3.Open iTunes. Sluit de iPod op de computer aan met behulp van de USB- of FireWire-kabel die bij de iPod is geleverd.
4.Even later verschijnt de iPod in het bronvenster in iTunes.
5.Selecteer uw iPod in het bronvenster. U ziet informatie over uw iPod verschijnen in het tabblad Samenvatting in het hoofdvenster van iTunes.
6.Klik op Herstel.
7.Als u een Mac gebruikt, wordt u gevraagd de naam en het wachtwoord van een beheerder in te voeren.
8.Er verschijnt een voortgangsbalk op het computerscherm die aangeeft dat de eerste fase van het herstelproces is

Toegevoegd na 6 minuten:
Of hier. Had het niet in de gaate :P http://support.apple.com/kb/HT1339?viewlocale=nl_NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Luk thet?