ik heb 2 beeldschermen aangesloten maar mijn computer geeft maar 1 aan wel doen ze het allebij mijn videocard heeft 2 poorten??

ik wil graag me beeld uitbreiden dat zou moeten lukke
ik heb alles goed aangesloten ik heb een vgi adapter gebruikt voor de 2e monitor ik heb geen idee wat ik nu moet doen de 2e monitor is een tv/monitor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat je videokaart 2 aansluitingen heeft wil niet standaard zeggen dat hij dat ook ondersteunt. Je geeft geen beschrijving van welk merk/type videokaart je hebt dus kan helaas geen schatting voor je doen.
Mogelijk is dat je videokaart een soort beeldscherm tegelijk ondersteunt.
Wanneer hij wel 2 schermen tegelijk kan weergeven dan zou je bij het opstarten de bios al op de beide beeldschermen moeten zien.
Een videokaart die het kan heeft als naam dualhead.
In het wiki artikel (engels) staat alles vermeld over multi-monitor opstellingen.