Mijn geheugenkaartje + soort usb waar hij in zit word enorm heet als hij in de pc gaat wat nu????

Ik wil mijn geheugenkaart in de pc doen om te kijken of hij het echt niet doet...maar nee precies het zelfde als gister hij doet het weer niet (lees a.u.b. mijn andere vraag).
Dit keer word hij super heet en gister niet zo (wel een beetje) ik snap het niet meer waarom word hij zo heet?

Groetjes....

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier onder zie je een foto van het usb stikje waar aan de achterkant het geheugenkaartje in kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Het beste antwoord

hoi jarno123,

dat kan 3 betekenissen hebben
-1- er zit sluiting in de connector en/of het micro SD kaartje
-2- de voeding uit de USB adapter is 5V en het kaartje is voor 3V
-3- de boel is kapot, mogelijk was hij dat al, want anders is er geen behoefte om te formatteren.

kortom, uitproberen met een verse micro SD kaart.
eerst in de telefoon, pas daarna in de USB adapter

veel suc6
groeten, Dré