Is mijn samenstelling goed om zware games van tegenwoordig en later op hoge en extreme graphics te spelen?

Inbegrepen bij uw systeem:
Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Intel® Core™ i7-3610QM (6MB Cache, up to 3.3GHz w/ Turbo Boost 2.0)
2 GB GDDR5 NVIDIA® GTX 680M
8. 192 MB (2 x 4 GB) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
44 cm(17.3") Wide Full HD (1920 x 1080) WLED LCD
Alienware M17x Stealth Black
Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
Killer Wireless-N 1103 a/g/n 3x3 MIMO with Bluetooth 4.0
Primary 9 cell Li-Ion Default Base Battery
McAfee® SecurityCenter 30 Day trial version
1 jaar Next Day In-Home Hardware Support service
Geen Accidental Damage-support
Accessoires
Plasma Purple
Alienware Logo
Bevat ook
Alienware M17x Base
Internal English/International Qwerty Keyboard
Creative Sound Blaster Recon3Di with THX TruStudio Pro Software
Euro 2M 250V Power Cord
Western Europe Documentation (EN, FR, IT, GER, DUT)
N05W7M02
Placemats (Eng, Fre, Ger, Ita, Dut)
Alienware M17x Order
Integrated Skype HD Certified FullHD Camera with dual digital microphones
(GMT + 00.00) Dublin, Edinburgh, Lisbon, London
Alienware M17x Resource DVD
240W AC Adaptor

Toegevoegd na 8 minuten:
En kan ik dingen beter veranderen zoals een andere videokaart?? ik hoor graag dingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het geld dat dat kost kan je waarschijnlijk een leuke laptop en een echt goede gamingdesktop kopen, die je fatsoenlijk uit kan breiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geld genoeg en heb al een desktop en heb nu voor mijn stage een nieuwe laptop nodig dus dan kan ik net zo goed een gaming laptop kopen, want dan heb ik daar ook iets te doen in mijn vrije tijd, en thuis vind ik het iri om steeds op de zelfde plek te gamen, ik wil ook wel eens op de bank zitten enzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat ook :P

Het beste antwoord

Op high kun je nu alles spelen, op ultra zijn er sowieso al twee die onder 30fps schieten. In de nabije toekomst zal alleen nog maar high mogelijk zijn.

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-680M.72679.0.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en wat vind je van de samenstelling zelf?? want er is ook een amd 7970m verkrijgbaar i.p.v gtx 680m
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal je de link moeten bekijken en bij de spellen die je speelt de fps moeten bekijken. http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7970M.72675.0.html Flink naar beneden scrollen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord

Andere antwoorden (1)

Jazeker afdoende! Ruilen? (6) Waar je eventueel nog een dikke performance winst zou kunnen halen (geloof me, echt gigantisch) de ATA schijf vervangen door een SSD disk. Deze is TIG keer sneller dan een gewone schijf en de kans op data verlies is TIG keer minder omdat het geen mechanische onderdelen bevat. De Alienware M18 is ook uit. Regelmatig heeft Dell acties als je op de nieuwsbrief bent geabonneerd. (Bijvoorbeeld gratis shipping tegen de achterlijk hoge verzendkosten) en heb daar zelf gewerkt namelijk. Als je mij een prijsopgave stuurt in een PM, kan ik kijken of ik niet ergens nog een kortingsbon heb liggen voor je. Zowel voor Alienware alsmede Dell. (Alienware IS van Dell namelijk) en zie bronvermelding dat de 18 ook al uit is. "quote" Current laptops such as the Battalion 101 X7200, Asus G74SX and the Alienware M18x are designed for high-impact gaming are powered by quad-core processors and blindingly fast video cards. Like their bulkier, immobile desktop progenitors, laptops are capable of packing incredible processing power, large reserves of RAM and giant, high resolution displays to make your gaming experience as realistic and immersive as possible. Sowieso is dit al een beest van een configuratie die je opnoemt en als je ruzie hebt met je portemonnee kwam ik bij Origin op Origin PC’s EON 17-X. This 12-pound monster can now be equipped with a hexa-core (12-thread) Core i7-3960X Extreme Edition and up to 32 GB of quad-channel (full-size) DDR3 RAM. Doe daar even 3 SSD schijven in en je weet niet wat je meemaakt, je bankrekening denk ik wel. Scheelt zo'n paar duizend euro. Erazer van Medion (zie link) bijna hetzelfde qua specs als wat jij neerzet maar denk dat het prijskaartje iets anders is.
Wat ook belangrijk is: Wat voor games speel je,? heb je altijd netspanning? en last but not least, je budget! Origin kan em zelfs over de 4 gigahertzz overclocken. Succes en altijd welkom voor vragen! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
prijsopgave? ik heb hem via dell deals gekozen en hem samengesteld en hij staat zo in mijn mandje.