Wat is een goede toshiba laptop die minecraft en mw3 kan spelen voor 500 euro?

Ik ben geen cod fanboy maar als de laptop mw3 draait kan hij alle games draaien die ik speel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Zal je helaas niet vinden. Tenzij je op zoek gaat naar een 2dehands laptop of je 'laptop' vergeet en een desktop-pc overweegt.

Anders zal het namelijk sowieso meer dan €500 worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een desktop of een simpele laptop van 200 euro en een ps3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Waarom wil je perse Toshiba laptop?

Een laptop die de game van jou wel zou moeten kunnen draaien en vooral Minecraft wel is deze:

http://www.4launch.nl/shop/product/116994/-notebook-aspire-5750g-2434g50mn-15-6---2430m--500gb/tweakers

Ik hoop dat ik je goed heb geholpen!

In deze video kun je zien hoe de videokaart functioneert met Call of Duty: Modern Warfare 3