Hoe kan ik mijn computer op afstand aanzetten en besturen?

Ik ga op vakantie en ik heb een Webcam + streaming software op mijn pc. Nu wil ik bijvoorbeeld iedere dag mijn pc even inschakelen om te kijken of thuis alles nog goed is. Hoe zou ik dit moeten doen? Ik heb wel verstand van computers maar ik gebruik log me in, weet niet of het daar mee kan als je de free version hebt..

Toegevoegd na 1 uur:
Ik draai Windows 7 ultimate 84x en ik heb een Apple device waarmee ik de pc wil besturen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Antwoorden (2)

Ik heb pas geleden een app gezien voor windows phone. Die heette remote pc control. Klinkt veelbelovend voor jouw vraag, maar ik heb hem nog niet getest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het proberen met Remote desktop.

Of anders Mocha VNC Lite.

Via android zou het kunnen met Teamviewer.