Voor een spel moet ik mijn drivers updaten van de videokaart. Hoe doe ik dit?

Het betreft een Ati Radion HD6850 en ik moet het Catalyst Control Center bijwerken. Moet ik dan eerst de nieuwe erop zetten en de oude verwijderen of de oude verwijderen en de nieuwe eropzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Je googlet eerst op je video kaart naam. Je download de driver. Je gaat naar apparaatbeheer (Windows) en uninstallt oude. Hangt van pc/ Windows versie af of je opnieuw moet starten. Vervolgens zet je de nieuwe erop. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar onderstaande pagina met IE (alleen die werkt er mee)
daar zie je recht automatically detect and install
capthavoc
11 jaar geleden
gewoon de nieuwe installeren over de oude heen. De nieuwe software haalt de overbodige oudere drijvers zelf weg....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar configuratie > grafische eigenschappen > update
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista64.aspx

hier staan altijd de nieuwste drivers
heb zelf 2 hd 6850`s in crossfire van asus
werkt prima :)

mvg