Ik kan de Wake on Lan instelling niet vinden op mijn medion P5367 D (Intel H61), welke is dat?

Resume From S3 by usb device (enabled)
Resume from s3 by ps/2 device (enabled)
PS/2 KB power ON (disabled)
Wake system with Fixed Time (disabled, dat is alleen een bepaalde, in het bios in te stellen, tijd)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2K

Antwoorden (3)

Dit is volledig afhankelijk van je moederbord. Zoek de handleiding van het specifieke model op. Je zou nog kunnen kijken of de 'boot on LAN' optie aanstaat, hoewel ik mij afvraag of dat helpt.

OEM moederborden hebben vaak een uitgeklede BIOS, dus ik heb er niet veel vertrouwen in ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het er niet bij staat in de BIOS, zou ik even naar je LAN Adapter instellingen kunnen gaan, voor meer informatie kan je hier op de link bekijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar deze computer, klik op rechts.
Kies beheer en ga vervolgens naar apparaatbeheer.
Kijk in het rechter venster naar uw netwerk adapters.
Meestal staan er hier twee vermeld, een bekabelde en de wifi.
U kiest natuurlijk de bekabelde adapter.
Klik hierop wederom met rechts en ga naar eigenschappen.
Pak nu het tabblad geavanceerd.
Ergens onderaan ziet u iets staan van wake up capabilities.
Als u deze selecteert dan ziet u in het rechter venster een rolmenu, daar ziet u uw instellingen.