Hoe kan ik mijn nieuwe Ipad installeren?

Heb net de nieuwe Ipad3 voor mijn zoon ontvangen en wil de allereerst installatie (set up) doen. Ik moet op een gegeven moment een netwerk uitkiezen en wil gebruik maken van het netwerk dat hij gebruikt voor zijn laptop. Alleen moet ik het wachtwoord invullen en dat weet ik echt niet meer. Wat kan ik doen? Wij maken gebruik van Ziggo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar ik heb een gewone router, voor zover ik weet. Of dat hetzelfde is als een wi-fi router weet ik niet. Er staat op de onderkant wel een WPA2code en ergens een wachtwoord: admin (dat natuurlijk niet werkt). Verder staat er op de lijst met netwerken ook een onbeveiligd netwerk, kan ik daar dan gebruik van maken? Die vraagt niet om een wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op dit moment is het weer niet beschikbaar... :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als hij beschikbaar is, heet het "untitled"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon laten doen ;) bij de mediamarkt is kun je hem voor 25 euri laten installeren en na een half uur kun je hem ophalen ;)

Antwoorden (2)

Wachtwoord vind je op een hele simpele manier.
1. Start de laptop van uw zoon.
2.Klik op de streepjes zodat je de netwerken in de omgeving ziet (die streepjes rechtsonderin die van groot naar klein lopen).
3. Vervolgens ga je met je muispijl op de naam van het netwerk staan en klik je op je rechtermuisknop.
4. Kies de 3e optie..ik denk dat het eigenschappen heet in het NL.
5. Klik op " show characters " ik weet niet wat dat in het Nederlands is..zoiets als,laat tekens zien ofzo.

Zie bijgevoegde foto als voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou wel eens kunnen werken. Kan op dit moment niet bij zijn laptop komen, maar ga het vanavond uitproberen. Je hoort wel hoe het is gegaan. Al vast bedankt voor de moeite. +1
als je je wachtwoord niet veranderd heb, staat het op de achterkant van je modem, eventueel kan je het wachtwoord ook nog uit je zoon zn laptop vandaan halen maar probeer eerst dit maar eens