Waar zouden jullie voor kiezen; GTX 260 896I of de Asus ENGTX260 GL 896MD3?

Draai op W7 met een I7 920 en 8 GB RAM. Of een andere videokaart? Kom er niet uit..BVD. Pluk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Qua prijs zullen ze elkaar niet zo gek veel uitmaken, volgens mij is het verschil de aansluitingen, de Gigabyte kaart heeft 1 VGA en 1 DVI slot, de Asus kaart 2x DVI.

En tsja; de GPU van de Gigabyte kaart is net even iets sneller, niet dat hier een wereld van verschil tussen zit.

Waar ik wel rekening mee houd als ik een PC in elkaar schroef dat ik zoveel mogelijk 1 merk aanhoud.

Zelf heb ik een Asus GTX295 in mn kast zitten. Persoonlijk zou ik dus naar Asus neigen gezien de klantenservice die ik zowel op prive en zakelijk gebied heb ervaren.

In principe maakt het eigenlijk niet uit welke van de 2 kaarten je er in steekt.

Wellicht ook even handig om aan te geven wat je precies van plan bent, kaarten voor gaming / editting / multimedia liggen qua prijs / kwaliteit nogal uit elkaar.