Hoe convert je .veg naar mp4?

Ik wil een filmpje op youtube zetten maar dan moet het eerst geconvert worden naar mp4!

Het is gemaakt in sony vegas pro 11.

Weet iemand hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.5K

Antwoorden (2)

Dit kun je niet zomaar converten omdat het een movie project bestand is en niet een filmbestand is. Je zal het eerst als filmbestand moeten opslaan als avi of wmv. Vervolgens kun je een converter downloaden en het bestand omzetten naar een mp4

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080819013145AAkhO1i
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opslaan als AVC/AAC.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is alleen in het Duits.

Du meinst du hast ein sony vegas projekt oder? also Dateiname.veg stimmts? Du gehst einfach auf Datei -> Rendern als.. und dann öffnet sich ein Fenster. Du gehst auf den Speicherort, wo du es halt abspeichern willst, dann gibst du den Dateinamen ein und darunter bei Dateityp nimmst du MainConcept AVC/AAC(*.mp4) Und dann rendert sony das Video, dauert halt ne weile, je nachdem wie kurz oder lang das Video ist (: