Als je bij de Sony E-reader type PRS-T1 het apparaat draait draait dan ook het scherm mee zoals bij een smartphone?

Toegevoegd na 15 minuten:
En heeft er iemand ervaring met een bij deze sony e-reader bijpassende Sony hoes met lampje ?
Bij voorbeeld bij geen omgevingslicht is het licht van dit lampje dan voldoende om goed te kunnen lezen?
Werkt dit lampje op een batterij of accu (oplaadbaar of niet? ) en hoe lang heb je licht ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

neen, hij kan het beeld niet draaien.

Toegevoegd na 11 uur:
Ter correctie: je kunt het beeld wel draaien. Maar het gaat niet automatisch. Bovendien leest het zich het gemakkelijkst als het beeld blijft zoals het van oorsprong is.
Volgens mij heeft het leeslampje een eigen voedingsbron en gaat best lang mee. Ik heb het (nog) niet, maar kan je wel vertellen dat ik zeer tevreden met mijn Sony Reader ben. Het is redelijk vlot en kan bijna alle formaten lezen. Je kunt er zelfs beperkt mee internetten. Ik heb er "slechts" 400 boeken op en neem dat ding overal mee heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een PRS-T1 en je kan het beeld laten draaien. Echter niet zoals bij een smartfone. Ook het hoesje met bijpassend lampje heb ik en die gaat op batterijen. Je kan er oplaadbare indoen. Het lampje is een ledlampje en de batterijen gaan dus heel lang mee. Ik heb de mijne in februari gekocht en hij is nog steeds niet leeg.

Ik wil geen reclame maken maar het is een geweldig ding met heel veel toepassingen. Als je in het pikdonker zit kun je heel gemakkelijk lezen m.b.v. het lampje.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik heb even wat links erbij gedaan waar je wat kan lezen met reviews over de reader en de hoes met lampje.